| Autor |
Wiadomość |
Szarek ~user

|
|
Jestem na 3 roku informatyki, będę pisać pracę inżynierską, na razie wiem, że będzie to aplikacja sieciowa(nie wybrałem jeszcze do czego ta aplikacja będzie służyć) w c++ i qt (wybrałem to bo te tematy chciałbym pogłębić)
-znam c++ na poziomie programowania obiektowego.
-znam qt na poziomie napisania jednego prostego okienka z przyciskiem
-nie znam c++ jako język komunikacji między aplikacjami.
Chciałbym abyście mi wskazali literaturę (każde inne źródła wiedzy tez mile widziane) która mówi zwłaszcza o pisaniu aplikacji sieciowej w c++, nie musi być koniecznie w języku polskim, może być angielskim, ważne aby było wyjaśnione bardzo krok po kroku. Jak już będę znał podstawy to samodzielnie już będę szukał najlepszych rozwiązań czy ulepszeń.
|
|
| Powrót do góry |
|
|
progs #Moderator

|
|
| Powrót do góry |
|
|
Szarek ~user

|
|
| progs napisał: | http://qt.nokia.com/doc/4.6/qt4-network.html
pozdro. |
Dziękuję bardzo lecz połączenie sieciowe chciałbym zrealizować w c++, qt ma służyć tylko i wyłącznie jako interfejs graficzny do komunikacji z użytkownikiem.
|
|
| Powrót do góry |
|
|
progs #Moderator

|
|
Zapomnij, C++ nie posiada czegos takiego w standardzie, tak samo jak wielu innych rzeczy obecnie bedacych w standardzie w nowoczesniejszych jezykach.
Wszelkie operacje poza prymitywna obsluga konsoli czy plikow musisz realizowac za pomoca dodatkowych bibliotek.
pozdro.
_________________ Programowac kazdy moze, tylko nie kazdy ma tyle cierpliwosci i zapalu zeby zajac sie tym na poważnie:) |
|
| Powrót do góry |
|
|
Szarek ~user

|
|
| progs napisał: | Zapomnij, C++ nie posiada czegos takiego w standardzie, tak samo jak wielu innych rzeczy obecnie bedacych w standardzie w nowoczesniejszych jezykach.
Wszelkie operacje poza prymitywna obsluga konsoli czy plikow musisz realizowac za pomoca dodatkowych bibliotek.
pozdro. |
Bardzo cenna informacja, dzięki:) mam zrozumieć, że biblioteka Qt będzie najlepszym wyborem?
|
|